КОНЦЕПЦІЯ САЙТУ


 
 
ВСТУПНЕ СЛОВО
 

 

Воронов Сергій Ігоревич

 
КОНЦЕПЦІЯ САЙТУ

Оскільки нині обсяги навчальних програм постійно скорочуються, то для багатьох навчальних дисциплін глибина освоєння студентами теоретичного та практичного матеріалу небезпечно наближається до критичного рівня. Це такий рівень, за якого отримавши деякі загальні уявлення, студенти не можуть застосувати їх професійно. Ця проблема носить як об'єктивний (кількість розділів знань постійно зростає), і суб'єктивний характер (різні навчальні дисципліни викладаються різними викладачами, які по-різному спрощують і скорочують навчальні програми). Як наслідок зв'язок між розділами знань дедалі слабшає. Зрозуміло, що слабко пов'язані дисципліни, породжують якусь " мозаїку " у якій проглядається цілісна картина знань і умінь. Як наслідок, мотивація студентів до навчання різко знижується.

 

Давно не новина, що в сучасній освіті все більше значення набуває принципу: "Навчити неможливо, можна тільки навчитися". Принцип правильний, але рушійною силою його ефективності є мотивація навчання. Також давно не секрет, що значну частину у стійкій мотивації до подальшого навчання грає можливість не лише сказати "я це начебто знаю", але й довести "я це вмію і навіть на хорошому професійному рівні". Як наслідок, для тих, хто усвідомив цю перевагу, сьогодні фахівці різних галузей знань створюють та розвивають різні освітні ресурси. Справа ця нова і прийняти той чи інший підхід як готове рішення чи методику поки що проблематично. Як завжди, у подібних випадках остаточний вердикт залишається за природним відбором.

Вибираючи свій метод вирішення проблеми, поки що відмовимся від популярної сьогодні ідеї створення спеціалізованих авторських інтернет курсів навчального характеру. Такі курси, а вони як авторські (тобто не скуті навчальною програмою) значно поглиблюють зміст навчальної дисципліни (і це чудово), проте успадковуючи структуру академічного курсу (лекції, практичні, контрольні роботи) вимушені виносити за дужки практичні приклади, що мають професійний рівень та можуть застосовуватися в подальшій професійній діяльності. З урахуванням сказаного, на даний момент часу, моє уявлення про підхід до вирішення сформульованої проблеми можна визначити так:

Слідуючи принципу "Навчити неможливо, можна тільки навчитися" спробую надати розширений матеріал, пов'язаний між собою та ілюстрований професійними рішеннями. Зрозуміло, що правильність такого підходу покаже лише час.

ЗМІСТ САЙТУ

Сайт орієнтовано на технічних спеціалістів широкого профілю, які мають потребу самостійно створювати собі інструментальні комп'ютерні програми або моделювати елененти єлектроніки.

На сайті планується розмістити або вже розміщено наступне:
  • додаткові лекції;
  • необхідні та додаткові матеріали;
  • приклади прфесійних рішень;
  • статті та похідні тести програм;
  • початкові та професійні моделі;
  • низка інших матеріалів;
АВТОРСЬКІ ПРАВА

Всі матеріали, опубліковані на цьому сайті, є відкритими і можуть вільно копіюватися без будь-яких обмежень. Безумовно автору буде приємно, якщо Ви не забудете зберегти посилання на його роботи. Для більш тісної співпраці звертайтесь на сторінку Контакти.

ПОБАЖАННЯ ВІД АВТОРА САЙТУ

Завжди самовдоскналютеся, ніколи не відкладайте на потім, потім, як завжди, не буде часу. Бажаю Вам виконання всіх ваших задумів та надій!


 
 
  До початку сторінки